Algemeen
Hoe werkt het 24/7 pick-up point Sneek?
24/7 huren - huur & betaal per uur - ook buiten openingstijden - geen borg
Kun je niet voor 17.00 uur bij onze vestiging zijn of ben je voor 07.00 uur al onderweg naar een klus? Bij onze vestiging in Sneek is het mogelijk om op elk gewenst moment een geselecteerd artikel te huren! Je huurt en betaalt daarnaast per uur, dus ook voor een korte huurperiode kun je bij ons terecht. Ervaar ook het gemak van het 24/7 pick-up point.
1. Start: download de ‘Sijperda Verhuur 24/7’ app in de Google Play Store of Apple App Store op je mobiel & registreer je als nieuwe gebruiker.
2. Huur: plaats je reservering op onze website en kies voor "Pick-up box".*)
3. Haal op: haal je bestelling uit de locker aan de Einsteinstraat 1 in Sneek, “OPEN KLUIS” via de app (bluetooth & locatie aanzetten).
4. Retour: na gebruik lever je het artikel weer in bij dezelfde locker, via app “TERUG NAAR KLUIS”. Sluit de kluis en kies “EINDE VERHUUR”.
*) Doe je bestelling uiterlijk 2 uren voor de reguliere sluitingstijd, zodat onze medewerker tijd heeft om het artikel voor je klaar te leggen. *) Als de bestelling een aanhangerconstructie betreft, dan ligt er alleen een sleutel in de locker klaar waarmee je het artikel kunt ontgrendelen van de paal.
Tot slot: zowel particulieren als ondernemers kunnen per factuur betalen.
Lees hier meer: https://www.sijperdaverhuur.nl/24-7-huren-sneek
Wat zijn de transporttarieven?
Op onze artikelpagina's tref je "transport code" aan. Dit zijn transportkosten, ingedeeld in drie categorieën. Afhankelijk van de grootte en/of het gewicht wordt een code toegewezen.
Transportcode 1: dit materieel vervoeren wij met bestelauto's
Transportcode 2: dit materieel vervoeren wij met bakwagens of aanhangwagens
Transportcode 3: dit materieel vervoeren wij met vrachtwagens
Binnen een vestigingsplaats van Sijperda Verhuur:
- € 36,00 per rit, bij transportcode 1.
- € 41,75 per rit, bij transportcode 2.
- € 59,25 per rit, bij toilet levering buiten route.
- Wachttijd code 1 en 2 € 99,50 per uur.
Buiten de vestigingsplaats, maar binnen het blauw gekleurde gebied:
- € 47,50 per rit, bij transportcode 1.
- € 53,25 per rit, bij transportcode 2.
- € 59,25 per rit, bij toilet levering buiten route.
- Wachttijd code 1 en 2 € 99,50 per uur.
Voor transportcode 3 geldt:
- Vrachtauto voorzien van laad- en loskraan: € 99,50 per uur.
- Wachttijd code 3 € 99,50 per uur.
Voor manuren "verhuurmedewerker" geldt een tarief van € 57,50 per uur.
Voor manuren "technisch service coördinators" geldt een tarief van € 65,00 per uur.
Voor manuren "monteurs/werkplaats" geldt een tarief van € 65,00 per uur.
Alle tarieven zijn exclusief 21% btw. We behouden ons het recht voor onze transporttarieven bij wijzigingen van bijvoorbeeld de dieselprijs, middels een toeslag, aan te passen.
Het artikel heeft een storing, wie kan ik bellen?
Mocht er een storing zijn met ons verhuurmateriaal, dan zullen we deze zo snel en adequaat mogelijk verhelpen. Onze ervaring is dat veel storingen ontstaan door de bediening. Lees daarom altijd eerst de handleiding (via de link in de opdrachtbevestiging). Kom je er niet uit? Onze storingsdienst staat ter beschikking via telefoonnummer 0900-7474747. Ga in ieder geval niet zelf aan het materiaal sleutelen, monteren of demonteren.
Ben ik verzekerd tegen schade en diefstal?
Als huurder ben je altijd aansprakelijk voor schade aan het gehuurde materieel. Ons materieel is verzekerd tegen brand, diefstal en verduistering, waardoor het risico voor jou als huurder tot een minimum beperkt blijft. Over de huurprijs wordt standaard 7% verzekering berekend.
Wat te doen bij schade?
Elke schade moet je altijd aan ons melden en binnen 24 uur schriftelijk doorgeven. Dit kan bij de vestiging waar het materieel is gehuurd.
Wat te doen bij een diefstal, vandalisme of brand?
In geval van brand, diefstal of vandalisme moet je dit direct melden bij de vestiging waar het materieel is gehuurd, of bel ons algemene telefoonnummer via 0900-7474747. Daarnaast moet je namens Sijperda Verhuur B.V. onmiddellijk aangifte doen bij het dichtstbijzijnde politiebureau, of in ieder geval binnen 24 uur.
Download de verzekeringsvoorwaarden van Sijperda Verhuur. Zie ook de pagina Kenmerken van Verhuur.
*Type- en drukfouten zijn onder voorbehoud.
Hoe maak ik een account aan?
Je kunt je via ons aanmeldformulier voor nieuwe klanten registreren. Wij nemen daarna contact met je op om uw aanmelding af te ronden.
Je bestellingen doe je eenvoudig online via Mijn Sijperda. Via je klantportal kun je 24/7 je huuropdracht bij ons boeken; meteen geregeld op het moment dat het jou uitkomt.
Ik ben een particulier, betaal ik dan borg?
Nee, particulieren betalen geen borg meer bij een bestelling. Dit vereenvoudigt het bestelproces, wat bestellen nog eenvoudiger maakt. Betalen is mogelijk per pin of contant.
Hoe werkt het?
Je dient je als particulier altijd eerst in te schrijven als nieuwe klant. Dat kan op onze website of in een van onze vestigingen. Tijdens deze inschrijving identificeer je je met iDIN, waar je je bankpas voor nodig hebt. Als je je inschrijft in onze vestiging, is het belangrijk om je bankpas mee te nemen.
Online via onze website
In onze vestiging
Inschrijven is in elke verhuurvestiging mogelijk. We hebben een tablet op de balie staan waarmee je je eenvoudig binnen één minuut kunt inschrijven. Dit werkt exact hetzelfde als een online inschrijving op onze website. Onze medewerkers staan voor je klaar om vragen te beantwoorden.
Is er milieuheffing van toepassing?
Milieuheffing is alleen van toepassing op huurartikelen met een verbrandingsmotor. Wij maken hierbij onderscheid in categorieën A, B, C en D.
A: toeslag milieukosten klein materieel met beperkte milieubelasting (€ 0,70 per dag / € 3,35 per week).
B: toeslag milieukosten groot materieel (€ 1,05 per dag / € 5,15 per week).
C: toeslag milieukosten sanitair (€ 1,10 per week).
D: toeslag milieukosten op aggregaat 325Kva (€ 3,10 per dag/ € 15,50 per week).
Wordt elektrisch opladen doorberekend?
Bij de huur van elektrisch aangedreven materieel berekenen we, naast de eventuele brandstofkosten, ook de kosten voor het elektrisch opladen door. Hierbij maken we onderscheid in categorieën A en B:
- Oplaadkosten categorie A (klein materieel): € 6,50
- Oplaadkosten categorie B (groot materieel): € 11,50
Mijn klantportaal Mijn Sijperda werkt niet
Als je klantportaal niet werkt, controleer dan eerste of je je account (opnieuw) geactiveerd hebt. Je account (opnieuw) activeren kan via onderstaande link: Activeer je Sijperda Verhuur account
Werkt je klantportaal na het activeren nog steeds niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar via telefoonnummer 0900-7474747 (tijdens kantoortijden) of per e-mail via debiteuren@sijperdaverhuur.nl. Zij staan klaar om je te helpen het probleem op te lossen.